CRM64Pro GDK v0.11.0
A free cross-platform game development kit built on top of SDL 3.0
Loading...
Searching...
No Matches
CRM64Pro::TileEngine Member List

This is the complete list of members for CRM64Pro::TileEngine, including all inherited members.

addCustomMapData(Sint32 layer, TE_MapBase *map)CRM64Pro::TileEngine
allocateLayers(Sint32 iN=-1)CRM64Pro::TileEngine
deleteCustomMapData(Sint32 layer)CRM64Pro::TileEngine
exportLayerToFile(Sint32 layer, const string &sFile)CRM64Pro::TileEngine
exportLayerToImage(Sint32 layer, Sint32 idImg)CRM64Pro::TileEngine
exportTMX(const string &sTMXFile, const string &sLevelName="")CRM64Pro::TileEngine
freeLayer(Sint32 layer)CRM64Pro::TileEngine
freeLevel()CRM64Pro::TileEngine
getBackgroundColor()CRM64Pro::TileEngine
getCreationDate(string &sDate)CRM64Pro::TileEngine
getID()CRM64Pro::TileEngine
getLayerAlphaMod(Sint32 layer)CRM64Pro::TileEngine
getLayerAutoScroll(Sint32 layer, float *xspeed, float *yspeed)CRM64Pro::TileEngine
getLayerFlags(Sint32 layer)CRM64Pro::TileEngine
getLayerMapData(Sint32 layer)CRM64Pro::TileEngine
getLayerName(Sint32 layer, string &sName)CRM64Pro::TileEngine
getLayerOnRenderEnd(Sint32 layer)CRM64Pro::TileEngine
getLayerOnUpdateEnd(Sint32 layer)CRM64Pro::TileEngine
getLayerParallaxRatio(Sint32 layer, float *fPRX, float *fPRY)CRM64Pro::TileEngine
getLayerPosition(Sint32 layer, float *xpos, float *ypos)CRM64Pro::TileEngine
getLayerResControl(Sint32 layer)CRM64Pro::TileEngine
getModificationDate(string &sDate)CRM64Pro::TileEngine
getName(string &sName)CRM64Pro::TileEngine
getTileset(Sint32 iTN)CRM64Pro::TileEngine
getTilesetSource(Sint32 iTN, string &sName)CRM64Pro::TileEngine
getViewport()CRM64Pro::TileEngine
importLayerFromFile(Sint32 layer, const string &sFile, Sint32 tileSizeX, Sint32 tileSizeY, float maxDevPercentage=100.0, Sint32 iCK=-1)CRM64Pro::TileEngine
importLayerFromImage(Sint32 layer, Sint32 idImg, Sint32 tileSizeX, Sint32 tileSizeY, float maxDevPercentage=100.0, Sint32 iCK=-1)CRM64Pro::TileEngine
info(Sint32 iMode=-1)CRM64Pro::TileEngine
loadTileset(Sint32 tileID, Sint32 iID=-1)CRM64Pro::TileEngine
loadTileset(const string &sCDCfile, const string &sTileName, Sint32 iID=-1)CRM64Pro::TileEngine
loadTileset(const string &sIMGfile, const string &sTileName, Sint32 iTileWidth, Sint32 iTileHeight, Sint32 iID=-1)CRM64Pro::TileEngine
logVerbosity(Sint32)CRM64Pro::TileEngine
moveLayer(Sint32 layer, float x, float y)CRM64Pro::TileEngine
registerMapDataHandler(TE_MapBase *(*createInstance)(Sint32 y, Sint32 x))CRM64Pro::TileEngine
render(Sint32 layer=-1, Sint32 idRes=0)CRM64Pro::TileEngine
saveLevel(const string &sLevelFile, const string &sLevelName="", const string &sCDCFile="")CRM64Pro::TileEngine
screen2LayerAbsolute(Sint32 layer, Sint32 sx, Sint32 sy, Sint32 *px, Sint32 *py)CRM64Pro::TileEngine
screen2LayerCell(Sint32 layer, Sint32 sx, Sint32 sy, Sint32 *cx, Sint32 *cy)CRM64Pro::TileEngine
setBackgroundColor(Uint32 iRGBA)CRM64Pro::TileEngine
setLayerAlphaMod(Sint32 layer, Sint32 alpha)CRM64Pro::TileEngine
setLayerAutoScroll(Sint32 layer, float xspeed=TE_KEEP_VALUE, float yspeed=TE_KEEP_VALUE)CRM64Pro::TileEngine
setLayerFlags(Sint32 layer, Sint32 iFlags, char iState=0)CRM64Pro::TileEngine
setLayerGridColor(Sint32 layer, Uint32 iColor)CRM64Pro::TileEngine
setLayerMapData(Sint32 layer, TE_MapBase *map)CRM64Pro::TileEngine
setLayerName(Sint32 layer, const string &sName)CRM64Pro::TileEngine
setLayerOnRenderEnd(Sint32 layer, TE_OnLayerEnd myfunc)CRM64Pro::TileEngine
setLayerOnUpdateEnd(Sint32 layer, TE_OnLayerEnd myfunc)CRM64Pro::TileEngine
setLayerParallaxRatio(Sint32 layer, float fPRX, float fPRY)CRM64Pro::TileEngine
setLayerPosition(Sint32 layer, float xpos=TE_KEEP_VALUE, float ypos=TE_KEEP_VALUE)CRM64Pro::TileEngine
setLayerResControl(Sint32 layer, eTileEngineResCtrl rescontrol)CRM64Pro::TileEngine
setTilesetSource(Sint32 iTN, const string &sSource)CRM64Pro::TileEngine
setViewport(SDL_Rect *rect)CRM64Pro::TileEngine
unloadTileset(Sint32 iTN)CRM64Pro::TileEngine
update(Sint32 layer=-1)CRM64Pro::TileEngine